24 Temmuz 2013 Çarşamba

"Hakan'ın şeyi yok"

Futbol dünyasında akıllarda kalan gafları paylaşıp biraz da gülelim istedik.

İşte o gaflar

Fatih Terim: ''Seyretmedim, görmedim ama gördüğüm kadarıyla söylüyorum gol değildi''

Arda Turan'ın somon rengi formalar için söylediği söz: (Adnan Sezgin'e) Şu formalara nasıl bakmazsın? Her sene bir or... rengi var. Heriflere malzeme veriyoruz.

Güntekin Onay: "Ne yazık ki Türk futbolunda öküz altından buzağı, ateş olmayan yerden duman çıkmıyor."

HINCAL ULUÇ: "Efendim.. Eeeee... Hakan'ın şeyi yok!.."

HALUK ÇUBUKÇU: Cevap hakkımı kullanacağım. Gökhan Telkenar: Evet, buyrun Sayın Çubukçu. Çubukçu: Sorularınızı bekliyorum!..

SABA TÜMER Kaç yaşında ilk milli oldun? (Saba Tümer'in canlı yayında Rıdvan Dilmen'e sorusu)

ŞANSAL BÜYÜKA: "Uğur çek ordan benim şeyimi!" (Ekrandaki küçük görüntüsünden bahsediyor.)

SABRİ UGAN: "Ahmed Hassan saklıyor topu, saklambaç oynuyor, toplu saklambaç!.."

ZİYA ŞENGÜL: "Baba, ama Noel Baba gibi her lafa giriyorsun!.." (Ahmet Çakar'a)

ABDURRAHİM ALBAYRAK: "Almanlar iyi bir Galatasaraylı, çok iyi bir Galatasaraylı"

TURGAY ŞEREN Sunucu: Ama Elvan Abeylegesse de Türk oldu, bakın ülkemiz adına koşuyor... Turgay Şeren: Aaa, o Elvan çekirge gibi bişey zaten... Eli kolu yok gibi, çekirgenin biraz büyüğü... (Marco Aurelio'nun Milli Takıma alınmasının tartışıldığı sırada)

ERMAN TOROĞLU "Bu pozisyon, pozisyon icabi bir pozisyon"

ERMAN TOROĞLU "Değişik bir yerden gireyim sana" (Erman Toroglu, Sansal Büyüka'ya itafen)

TURGAY ŞEREN: "Ahmet sen sapıtma, sapıtmaa Ahmet! Ben Galatasaray'da kaptanken, sen ananın kucağında duruyodun Ahmet!" (Telegol)

ÜMİT AKTAN "Amokachi mal varlığını içine soktu" (Kocaeli-Beşiktaş maçında Amokachi altın zincirini formasının içine sokunca...)

AHMET ÇAKAR "Bakın mesele laf sokmaksa benden iyi kimse iyi laf sokamaz. Başlayayım mı laf sokmaya?" (Ahmet Çakar, programın başından beri kendisine laf sokan Ziya Şengül'e)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder